facebook
top-right.gif, 901B
LOGO

FAQ

Máte kamennú predajňu? Je možné Vaše výrobky vyskúšať?
Radi Vás privítame vo vzorkovni v Novom Jičíne, kde sú vystavené všetky naše hlavné výrobky. V pracovné dni 8.00 - 15.30 hod. Okrem toho naše výrobky ponúkajú (a vystavujú) na niekoľkých miestach na Slovensku. Mapu autorizovaných predajcov s vystavenými výrobkami nájdete tu. Doporučujeme pred návštevou autorizovaného prodejca ho najprv kontaktovať a ujistiť sa, či má vystavený presne ten výrobok, ktorý chcete vidiet a vyskúšať. Nákupom u nášho autorizovaného predajcu získate výhodu kompletného autorizovaného servisu vo vašom meste!
Môžem vám tovar vrátiť bez udania dôvodu?
Áno, zo zákona máte právo pri objednávke cez internet na vrátenie tovaru (a z našej strany na vrátenie peňazí) do 14 dní. Je nutné, aby tovar bol dobre zabalený a aby ku nám dorazil bez akéhokoľvek poškodenia. Po jeho kontrole u nás Vám vrátime Vašu čiastku. Detaily vrátenia tovaru viď obchodné podmienky – bod D.
Čo keď dostanem balík zjavne poškodený?
V takomto prípade je nutné vodiča prepravcu zdržať a požiadať ho o vyplnenie „Zápisu o škode“, ktorý je povinný mať so sebou. Spoločne otvorte kartón, zistite a zapíšte presný rozsah škody (jednoduchým popisom) a odhadnite výšku škody. Po odjazde vodiča nám zavolajte a spoločne dohodneme čo najrýchlejšiou nápravu. Ďalším jednaním s prepravcom Vás obťažovať nebudeme, prepravu sme objednali my a preto aj my budeme požadovať uhradenie škody od prepravcu.
A keď zistím poškodenie až po rozbalení kartónu?
Ešte v lehote do dvoch dní od prijatia máme šancu spísať zápis o škode a domáhať sa uhradenia škody od prepravcu. Iba nám, prosím, čo najskôr zavolajte. Budeme potrebovať vedieť číslo balíka. V našom spoločnom záujme je balík po prijatí čo najskôr rozbaliť. Ak je poškodený zvonku, aj na prvý pohľad drobná zmena, napr. ľahko premačknutý roh kartónu, môže vnútri znamenať veľkú škodu.
Ako presné sú farby poťahov? Potrebujem poťah doladiť ku farbe stien.
Samozrejme, že sa snažíme, aby na našich stránkach boli čo najvernejšie odtiene "skutočných poťahov". Je ale nutné si uvedomiť, že každý monitor môže zobrazovať v iných tónoch a tiež, že každé oči prenášajú svoj subjektívny dojem farby. Ak si chcete byť istí, vyžiadajte si u nás alebo u nášho predajcu fyzický vzorník poťahov.
Je záruka 5 rokov na celý výrobok? Vrátane poťahu?
Áno, u stoličiek FREAKY, FREAKY SPORT, ACTIKID A2, ACTIKID A3 SMILE, MYPONY, ako aj u všetkých stolov a ich príslušenstva je naozaj záruka 5 rokov na kompletný výrobok vrátane poťahu. Stoličky MYFLEXO a SMARTY majú záruku 3 roky. Samozrejme sa záruka nevzťahuje na možné mechanické poškodenia, napr. ostrým predmetom, ale na oteruvzdornosť za bežného domáceho použitia - áno.
Čo to znamená FAQ?
Je to skratka z anglického frequently asked questions, v preklade - často kladené otázky.
Ak sme neodpovedali na vašu otázku - naváhajte nás prosím kontaktovať. Ďakujeme.
bottom.gif, 398B
Produkty • FAQ • O nás • Kontakt • Košík • Obchodné podmienky • Home
MyPony • Freaky • Freaky Sport • Actikid A2 • Actikid A3 Smile • Smarty • Profi3 • Junior • Racing • Príslušenstvo